Program për menaxhimin e shpenzimeve

Kurseni kohë në raportet e shpenzimeve


Na kontakto

-Kërkesë e shpenzimeve

Paraqisni me lehtësi kërkesat e shpenzimeve: nga versioni i desktopit, nga aplikacioni celular ose thjesht duke dërguar foton e faturës në një pseudonim të konfigurueshëm të emailit.

-Raporte shpenzimesh

Gruponi shpenzime të ngjashme në një raport shpenzimesh dhe përshpejtoni procesin e miratimit duke miratuar të gjitha shpenzimet me një klikim.

-Kontrolloni statusin

Mundëson një pasqyrë të qartë menjëherë të të gjitha statuseve të shpenzimeve ose gjithsecilit më vete.​

​-Rifaturoni shpenzimet tuaja

Faturoni me lehtësi shpenzimet tuaja te një klient.

-Krahasoni shpenzimet dhe faturat

Odoo shfaq një pamje paraprake të faturës pranë kërkesës për shpenzime për të lehtësuar proceset e miratimit të shpenzimeve.

-Integrimi me financën

Pasi të miratohen, shënimet në ditar për shpenzimet do të postohen dhe rakordohen.

-Bëni pyetje dhe jepni përgjigje

Lejoni punonjësit të regjistrojnë shpenzimet e tyre profesionale me një pasqyrë të qartë për një periudhë të caktuar, për ngjarje, udhëtime, etj.

-Menaxhoni për ekip

Ndiqni shpenzimet për një ekip të tërë.