-Link
Ngarkoni skedarë të rregullt ose krijoni dokumente si link (p.sh. skedarët e Google Doc)
-Cakto pronarët dhe kontaktet
Caktoni dokumente përdoruesve, klientëve/shitësve ose dokumenteve Odoo (fatura, detyra, produkti, ...)
-Burimet
Dokumentet e lidhura me burimet (faturat, detyrat) janë të integruara në sistemin e menaxhimit të dokumenteve
-Filtra të thjeshtë
Përcaktoni filtrat tuaj dhe ruajini më të përdorurit në filtrat e preferuar që mund t'i ndani me përdoruesit e tjerë
-Ndani PDF-të
Ndani PDF-të me shumë faqe në disa dokumente; shumë i dobishëm kur skanoni dokumente në grupe.
-Veprimet e personalizuara
Përcaktoni veprimet e automatizuara për dosje, kontakte dhe/ose detyra: krijoni dokumente, përpunoni faturat, nënshkruani, organizoni skedarët, etj.
-Shperndani Dokumentet
Ndani një listë dokumentesh me klientët / shitësit për të bashkëpunuar lehtësisht. Vendosni një datë vlefshmërie në dokumentet e përbashkëta.
-Kyç / Zhblloko
Aftësia për të kyçur një skedar për të paralajmëruar përdoruesit e tjerë se një dokument specifik po modifikohet
Spreadsheets
Spreadsheets janë një nga mjetet më të përdorura në çdo industri, dhe tani ju mund të përfitoni nga funksionalitetet e tij të shumta brenda Odoo.