-Kërkesë e shpenzimeve
Paraqisni me lehtësi kërkesat e shpenzimeve: nga versioni i desktopit, nga aplikacioni celular ose thjesht duke dërguar foton e faturës në një pseudonim të konfigurueshëm të emailit.
-Raporte shpenzimesh
Gruponi shpenzime të ngjashme në një raport shpenzimesh dhe përshpejtoni procesin e miratimit duke miratuar të gjitha shpenzimet me një klikim.
-Kontrolloni statusin
Mundëson një pasqyrë të qartë menjëherë të të gjitha statuseve të shpenzimeve ose gjithsecilit më vete.
-Rifaturoni shpenzimet tuaja
Faturoni me lehtësi shpenzimet tuaja te një klient.
-Krahasoni shpenzimet dhe faturat
Odoo shfaq një pamje paraprake të faturës pranë kërkesës për shpenzime për të lehtësuar proceset e miratimit të shpenzimeve.
-Integrimi me financën
Pasi të miratohen, shënimet në ditar për shpenzimet do të postohen dhe rakordohen.
-Bëni pyetje dhe jepni përgjigje
Lejoni punonjësit të regjistrojnë shpenzimet e tyre profesionale me një pasqyrë të qartë për një periudhë të caktuar, për ngjarje, udhëtime, etj.
-Menaxhoni për ekip
Ndiqni shpenzimet për një ekip të tërë.